tiistai 1. syyskuuta 2015

Kuka minä oikein olen?

Heippa kaikki uudet lukijani!

Olen juuri perustanut blogin ja tämä on sen ensimmäinen postaus, jossa kerron millainen ihminen olen ja mitä blogini käsittelee.

Minä olen 22 vuotias nainen Pirkanmaalta.

Harrastan lenkkeilyä ja musiikkia. Haluaisin kovin aloittaa laulutunnit.

Olen töissä ollut pitopalvelussa jo useamman vuoden. Kokkaaminen ja leivonta ovat lähellä sydäntä.<3. Minulla on kaksi lemmikkiä jotka ovat leijonanharjas kaneja. Kummatkin ovat uroksia ja iäkkäitä.

Syy miksi aloin kirjoittamaan blogia on se, että haluan jakaa ajatuksiani, elämääni ja tunteita. Blogini käsittelee parisuhdetta, elämän murheita sekä iloja, kokkaamista, kauneuden hoitoa ja matkailua.

Toivottavasti osa teistä tulee olemaan minun lukijoitani! Ja kommentointi tuo iloa päivääni :)


-Innolla odottaen Josefiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti