tiistai 1. syyskuuta 2015

Onnellisuuden avaimet

Haluaisin kertoa osan asioista mitkä tekevät minut onnelliseksi.
Elämässä on syviä rotkoja joihin voi valua, mutta hetken päästä voi jo seisoa vuoren huipulla hyppien. Oletko pohtinut omaa elämääsi mitkä tekevät juuri sinut onnelliseksi?

Minun onnellisuuteni koostuu monista asioista.

Perhe
Perheeseeni kuuluu äiti, isä ja kaksi minua nuorempaa veljeä. Olen muuttanut jo omaan asuntoon. Olen vuosien varrella huomannut sen, että perhe on ja pysyy aina. Tiedän, että he tukevat ja auttavat minua kaikessa. 


Kuva:beautifulwalldecals


Poikaystävä
Olen seurustellut vasta yli vuoden nykyisen poikaystäväni Eelin kanssa. Tämä aika on pitänyt sisällään useita itkuja, suruja, hymyjä, haleja ja pusuja. Aika hänen kanssaan on ollut ihanaa, vaikka meillä on ollut paljon ongelmia. Poikaystäväni on saman ikäinen kun minä, eli 22 vuotias.

Ystävät
Minulla on muutama oikein hyvä ystävä jotka ovat oikeita aarteita. Heitä en vaihtaisi mihinkään. Minulla on useita kavereita, mutta ystäviä heistä ei ole tullut. Ystävän kanssa olessamme usein nauramme ja juoruamme ja toimimme toisten parisuhdeterapeutteina. Minun mielestä on ihanaa hassutella ja kikattaa ja unohtaa arjen asiat hetkeksi ja antaa vatsalihaksille töitä. ;) 


Lemmikit
Omistan kaksi leijonanharjaskania jotka kummatkin ovat uroksia. Niin kuin sanotaan rakkaalla lapsella on monta nimeä, se pätee myös pupuihini. Perheeni ja kaverini kutsuvat kanejani eri nimillä. Itse olen nimennyt kanit "virallisesti" Nipeksi ja Manuksi. Niiden ikää en osaa tarkkaan sanoa, mutta ovat ne olleet jo rakastettavina ainakin viisi vuotta.


Kuvassa Nippe



Kokkaaminen & leipominen
En ole ammatiltani kokki, mutta pidän omien reseptien tekemisestä ja uusien leivoksien kokeiluista. Minä olen itse hyvin nirso ihminen ruuan suhteen. Myös muutamat allergiat estävät tiettyjen aineiden käytön, mutta onneksi osaan muokata reseptini sopiviksi. Minun mielestäni on niin ihana antaa maistiaisia läheisille ja kuulla palautetta leivoksistani tai ruuistani. Olen myös saanut isoisoäitini vanhan resepti kirjan mihin hän on kirjoittanut omia reseptejään. Olen osaa resepteistä kokeillut, mutta paljon on viellä jäljellä :) Tulen myöhemmin blogissani jakamaan takuu varmoja reseptejä teille niin tekin voitte kokkailla ja leipoa. :)



                                                                                Pakastettua kesää pakastimesta :)




Minulla on useita asioita mitkä tekevät minut onnelliseksi, tässä olivat osa niistä.
Haluaisin kuulla millaiset asiat tekevät sinut onnelliseksi? :)



- Josefiina




2 kommenttia: